Saturday, September 17, 2011
Sunday, September 11, 2011
Wednesday, September 7, 2011
save your cat from PETKNODE!
Ape lah perasaan mereka bila buat haiwan2 mcm ni..xrasa bersalah ke sanggup biarkan kucing-kucing ni mati kebuluran, sampai gugur bulu-bulu, bersempit-sempit dalam satu kandang..manusia jenis ape ni..opss maybe not human anymore.. kalau dah benci sgt dgn kucing-kucing ni, just give it to anyone, to those who loves cat (walaupun kucing2 ni ada pemiliknya, daripada ko seksa)..
mesti owner2 kucing ni menangis bile tahu yg pet diorg diperlakukan mcm tu.. sgt kebinatangan perangai owner petcenter tu (nama pet center tu ialah PETKNODE)..konon je jadi boarding center, tapi ape yg jadi, dari kucing berbulu lebat2 terus gondol mcm padang pasir..semua bulu gugur!
yang pasti bile semua ni terjadi, dah terlambat pon, baru lah semua pihak sedar yg pet center ni TIDAK ADA LESEN SEBAGAI BOARDING HOUSE, CUMA LESEN UNTUK SELLING CAT FOOD SAJA.. how come, baru sekarang sedar, it is a shop, bukan nye gerai..hmmmm, sepatutnya semua pihak kena sama-sama berganding bahu utk pantau n atasi masalh ni.. jangan berulang lagi di masa depan~
sumber:
~ INI LAH GAMBAR2 KUCING YG KAT PETKNODEHELL TU~
~SANGAT SEDIH & KESIAN TGK NASIB2 KUCING NI~
Friday, September 2, 2011
Bila raya je semua merungut GEMUK!
BOSAN!
setiap kali raye je mesti isu ni timbul..lilit pinggang da lebar le, baju x muat le, itu besar ini besar (kereta n rumah je mantain x besar).. ye la, kalau dah makan 6 pinggan memang la.. mau bising lagi ka.. standard la tu, lepas sebulan berpuasa, bila dah boleh mkn time siang, body ape lagi tekezuutt la sambil dancing2 blh lunch 6 batang lemang!
*kalau badan besar ni nak merungut xpe jugak~
Sunday, August 28, 2011
kenapa perlu kutuk mengutuk?
i'm just curious kenapa la orang suka sangat mengutuk dan tidak mudah berpuas hati dengan apa yang hendak dikatakan oleh org lain..maybe it is just an opinion je..ayooo, biarlah org nak bagi ape2 pendapat dia, jangan la terus je nak menembak..kena2 pulak, pendapat yang dia nak bagi tu takde kena mengena pon dengan kita..so, lets him/her express their opinion..it's like a freedom of expression, but still have it's limit and under control..
entry ni tercetus pon sebab semalam sibuk cari lagu2 raya yang evergreen kat youtube.. sedap sikit nak dgr kan..hehe..lagu raye yang uptodate ni x berapa sedap nak dengar.tak tahu la kenapa, feel dia mcm kurengg sikit..bila tengan buzy mendownload lagu raye, so tertengok la lagu halaman asmara oleh ziana dan awie..so, ade la org yang menghantar komen yang lagu tu mcm bukan lagu raya..so, ape lagi kena hentam la dgn viewers yang lain.. ish3, ape nak jadi ni..biar la dia nak komen sebegitu, bukan lagu raya ke, bukan lagu patriotik ke..biar lah.. kesian pon ade tgk dia, kena kutuk kaw2..hehe..
kek idaman!
cantik giler kek2 ni..kalau dpt sebijik kompem xmau share ngan sape2 pon..haha..bufday kali ni xde ape2 kek pon, not even 1 cupcake pon..so sad..biasalah umur je makin meningkat, but my life mcm xde sebarang peningkatan pon..
still lonely..
still isolated..
=_________=
Friday, August 26, 2011
TOLONG REVIEW BLOG SAYA
wah, x sangka ade segmen mcm ni ye.. very helpful to all the bloggers like me..huhu..nsb baik bace entry ni dlm blog asniza..
segmen oleh kak diana ni memang bagus sangat. seriously memang x tahu mcm mane nak mempemeskan blog plus memang xde bakat terpendam atau terendam dalam penulisan ni..huhu.. so, hopefully dpt lebih ramai followers after this! =)
2 member yang saya nak tag ialah syuq hassim dan fakhriah ramli..
cepat2!!! tarikh tutup segmen 10/9!
Subscribe to:
Posts (Atom)




