Wednesday, September 15, 2010

ceritera 1 syawal "family"

salam aidilfitri buat semua umat islam di serata dunia!!!!...walaupun da terlambat nk wish, saya xkesah( ada mak kesah..kui3..)..nak wish jugak..as usual like d'previous year, 1 syawal mmg havoc buat family mR zainuddin n Mdm Khalijah..maklumlah cucu atok dgn opah dah hampir se lori..total sume da ada 8 orang..tu pon x termasuk lagi 2 cucu angkat yg ada bulu2 n ekor tu iaitu Encik Thomas dan Encik Putih..hik3..diarong pon naik sawan cam kami gak bila dapat beraya neh..maklumlah syok habeh dpt beraya dgn kaum manusia walopon diorg mmg x akan ade baju raya..*toink*..tapi satu benda yg saya xsuka tyme raye adalah saya akan menjadi mesin basuh pinggan paling berjaya...stat dari 8 am till 8pm ..huhu..habis jejari i yg tulus mulus ni(padahal kasar nk mampos)...kui3..ank tambah lagi kesah sedih medih ni, raya kali ni saya xada sume benda2 di bwh neh:
:kasut baru:
:baju raya baru:
:handbag??-kompem xada:
kepada sesiapa yg terasa bersimpati silalah derma kat saya.huk3...walopon utk raye haji naty...hehe.."aiman xkesah"..

No comments:

Post a Comment