Sunday, December 12, 2010

.: earphone pink!!! :.

~oh my pinky~

~nampak x gambar cekelat smarties kat kotak dia..geram2..nak kunyah!!!~
~pinky ku teguh berdiri... 123..negaraku...~

~have no idea wat is d brand actually~


suko2...arini earphone pink telah ku beli!!!!.. tersgt la comeiii n harganye amat le berpatutan.hehe..

tenkiu JJ ipohh sbb benarkan itu stall berniaga...haha.. kalo enggak pasti aku tidak ketemu sama mu wahai pinky... wah ipoohh mali sudah jadi indonn...jgn tgkap saya pakkk...hak3..

actually tersgt lah rambang rabun mata aku time nak pilih earpon tu, kaloh nak pilih calon sooomii lagi..

earphone ni ade mcm2 design..ade bentuk bear 2, legoo (camne ye nk eja leego???) , smiley, smarties (ala cekelat pemes zaman hingusan dulu yg buat knk2 kat mesia ni kena karies gg...hehe..) bulat, petak, n segala2 bentuk segi di muka bumi ni ade la..hehe.. yg beshnye, ia ada mcm2 kaler n sumenye santek2... xrugi la beli..kalo org blanja lg x rugi..hik3..

lastly aku pon beli la yg design smarties sbb dia ade free getah yg lilit tali n getah yg sombat telinga andeee ye.. kalo bley nak beli sume, tapi aku sedar diri....setiap manusia cuma ada 2 lobang telinga je...pasrah2......

No comments:

Post a Comment