Wednesday, December 8, 2010

.:kisah berkhatan kisah cukur jambul-antara ngeri dan heppi:.


sebenarnye ank buah2an aku ni da lame da di khatan atau di potong *tettttt nye* iaitu pada 28/11 dulu kala...hehe...siap buat majlis kenduri lagi n siap de hidangan pengantin giteww ye..hehe..mmg vogue hbs la diaorg di hari persandingan tanpa pengantin pompuan tu {tetibe teringat lagu pelamin angan ku musnah..hehe..}




kalo org dulu2 bdk2 akan direndam dlm sungai then baru khatan..kasi sonang skit tok mudim melakukan operation..tapi bdk skrang neh, kasi mandi kat kolah ke parit ke sudeeehhhh...tu pon ko busoookk juge...hAHA..




actually on dat day 2 ank buah2an aku berkhatan, aqil@name pemesnye angah dgn irfan.n ade juge majlis potong jambul ank sedare aku yg paling latest - muhammad rayyan...irfan ni import dari KL neh..bersusah payoh budak kicik ni dtg nk bersunat kt sg sipoot neh... *terharu2..sobbb2*..




hari kena sunat tu kekanak ni okey..no hal la..tarak sakit...tp bila itu bius sudehh ilang power mula la melalak siang mlm kasi saya sama ammma, appa n sume org lagu dondang syg la..haha..siang mlm asyik jerit *sakit2!!!!*... huhu.. naik berpinar berbintang tiga pale aku neh..tapi mmg kesian la tgk diaorg.mmg skit wooo..




tapi diorg kena igt, lps sunat bleyyy tawinnn..hehe.. *kasik motivasi skit kat diorg*... diorg pon agak teruja gak la bile dgr fact ni..haha..bley tahan gak gatai ank buah2an aku neh..

!!misi menjadi lelaki sejati!!




~dapat duit..aku kayo...sonang nak rompak neh sbb empunya duit xbley kejor..har3..~


~aku juge kayo~

~peace after sunat...xsakit kwn2..dalam ati dok nyumpah...skt bodooo..huk3..~


~satu gerabak antar org sunat..ngee~

~muke angah nak brg man pas sunat... kire reward tuh~


~pekena roti canai teh tarik b4 di operate..kasik ilang nerbesss..~



~hari "persandingan"~

~si baju ijouu tu da bertahun sunat da..hehe.. ~

~ha makan la ko puas2..pahni xle mkn berminggu2..hehe..~

~buai baby rayyan...mcm gegurl kan..hehe..~

~baby rayyan n ummi~

~one big eppi family~

~jom kite kecoohhh~

~inilah wajah lelaki sejati yg dah sunat...Alhamdullillah..da bley kawin akhirnya...kui3..~












No comments:

Post a Comment