Monday, August 15, 2011

.:happy birthday to my baby boy & girl:.

AUGUST!!!


birthday month for my family. start from 6 Aug, my sis punye birthday. then 13 Aug birthday Aqilah, my niece and yang paling special ialah 14 Aug, birthday Adib Asyraf & mohd Rayyan, both of them is my nephew.. So, biasanye kalau celebrate, cuma ada 1 cake je, mewakili semua org skali..hehe.. save budget maaa...this year mereka-mereka celebrate di bulan ramadhan, so xde cake la,cuma ada lauk pauk bukak pose je ye..heheh..


untuk Aqilah, aku belikan perfume B&B KIDS SPLASH COLOGNE, yg very save da budget punye...biaselah student time cuti sem, sengkek habis..Aqilah memang sgt sukakan perfume, juz like me la..








untuk Rayyan, ummi dia belikan moto doraemon..hehe...sungguh comell kanak-kanak itu..




untuk Adib...xde pape..cume doa all the best for his UPSR this coming September.. tragis x hadiahnye.. *______*



No comments:

Post a Comment