Tuesday, August 16, 2011

.:ucapan yang sangat menyentuh hati:.

written by: Aqil Asyraf








Namaku Aqil. Cita-cita aku doktor. Entahlah dapat jadi doktor atau tak tapi aku rasa dapat. Tapi aku periksa English asyik fail je, macam mana nak jadi doktor. Sebenarnya aku nak jadi pilot, tapi aku asyik fail je dalam English. Aku nak beli kereta mak aku sebab mak aku tak ada kereta yang cantik. Itu je taklimat daripada aku. Terima kasih.


--->kelakar ada, touching pon ade..hehe..

---> ini lah hasil luahan hati my nephew yg still in standard 3..

--->semua ni memng ikhlas dari dia sebab xde siapa pon tahu dia tulis ni.

---> he is a good boy but sometimes a little bit naughty & yes, dia sgt suka pendam perasaan.

1 comment:

  1. haha..simple but meaningfull..:) kem slm kt ajngah2 yer..

    ReplyDelete