Tuesday, November 30, 2010

.:mereka hebat.:

bukannye mudah nak menaip di malam hari dengan xde lampu neh..huhu...harap lampu laptop je n menaip pon mcm bebudak tadika yg dok baru blajar mengeja..

mcm tu la jugak aku dlm dunia blog ni..still mcm baru mengeja..a....b...c..... 2 thn lgi bru smpai z..tersangat le baru n tersangat le 'rajin' update..haha.. sumtime jelez tgk org len update beratus2 entry n bribu followers...sgt hebat..tapi aku,alahai kucen kat umah lg byk dari followers..haha... nampak benor engko xpemes pieja..

honestly, bkn xnak update byk, tp masa xcukup..al maklumle student, byk nak bace..kalo x bace buku ngumpat org..xtvt sihat tu,senaman mulottt n rahang supaya kuat n bley mengigit durian begitu sahaja tanpa kupas kulit.... *______________* ...

*pe masuk zon mengumpat mengeji plak ni...xbek dosa...*

actually td terbaca kat blog http://nadiabyu.blogspot.com/2010/11/blog-pilihan-malaysia-2010-mari.html/// ( credit to nadia bayu 4 dis info) ...only one word in my head at dat tyme... "amazing"... wow, mereka yg tersenarai dlm blog2 pilihan ni sgt hebat... sume da ade followers beribu n they got talent in writing...rase sgt kerdil saat itu...padahal aku bersaiz gergasi ye ( di mata semut2 itam n merah ye..hak3...)..

so, tyme2 tu jugak le aku terus bukak link http://bpm-undi.blogspot.com/ .macam esok da xbley bkak.hehe.. pergh...hebat la mereka...sempat la gak skodeng2 beberapa blog...mmg best ye rakan2..pak cik mak cik...mari lah kite bace ye dari membuat ketupat kat blakang umah..

ade jugak beberapa tips from senior blogger tok fresh bogger cam aku neh.. ~saya budak baru belajar~ few tips 2 improve our skill in writting, tips nak pemeskan blog, nak kontroversikan blog anda, n lots of tips yg aku rase bley kasik 2 thumbs up sampaila yg aku rase agak menagih simpati murahan..tapi p/s p/s p/s sgt2 jgn la kondem (bace btoi2 ye...kang silap bace naye..haha) new blogger ye..yup, it is undeniable dat sumtyme new blogger suke cedok,kopi,paste..haha..itu mmg xbley nak ampun la, jgn tiru idea org..cubit baru tau!!... dalam exam pon x bley meniru kan, kena gantung tapi x mati..haha..

aku, ade style sendirik..pe je nak tulis aku tulis..bez ke xbez ke pedulik hape aku...laptop aku keypad aku suka hati le aku nak taip pepon ye...haha..tapi yg penting jgn sakitkan ati org bile kita menulis sesuatu entry..kita kena aware yg maybe ade benda kita xsuka org buat tapi at d same tyme org jugak maybe x suka ape yg kita buat..susah idop kita bila bermusuhan ni... bagi aku

~kawan sgt penting slps famili~ !!!!!


~ni la blog2 peberet aku~



~au revoir~

No comments:

Post a Comment