Tuesday, November 23, 2010

.:korean lovers:.

132 am in the morning...not in mood to write anything rite now..dushhh..tapi tersangat le boring dok tggu nak download mubbie nie...tapi demi budak kicik comel ni aku sanggup!!!!


{My baby and i}

aku skrang tersangat la rindu nak tgk cite2 korea yg dok tangkap leleh air hingus tu..haha..teringat zaman dolu2 dok tgk cite winter sonata ngan autumn in my heart yg tersangat le leleh xhengat donia tu..


tyme tu kalo telepas walo satu episod la, aku terasa ibarat seorang yg sgt la malang hari tu sbb esok g sek xdpt nak discuz ngan mmber2 ttg episod semalam..konon2 discussion yg msk exam la..hak3...sgt le mengong tyme itu ye...toink3..smbil tgk cite tu sambil tahan air mata..malu la beb nangis dpn org..kalo tgk seseorang kompem meraung guling2 dah..hak3..kalo igt2 blik zaman gelap tu, buang air mata aku je..haha..tapi rasenye rmai budak2 yg sebaya ngan aku mcm tu kan...kan..kan...kan...

(p/s: *ky kompem camni gak kan...jgn tipu..hahaha.. * syuq kompem x nye, ko layan cite kejam je...isk2...xbek tok kesihatan tau...haha)


tapi aku ni bukan jenis yang stick dgn satu jnis cite je...sume cite aku layan, jepun, english, korea,tamil,hindustan sume aku sapu..asal ok je, layaaaaaaannnnnn...bosan la idop kalo dok minat satu type cite je, xde kalerpul..haha... tp ye la, diff person had a diff taste rite.. =) mane bley nak itot taste kite je kan..hehe..


haishhh...da xtau nak tulih pe da, nek melalut da ni.. wahai download..cepat la, aku da ngantuk neh..zzzzzzzzzzzzz....







No comments:

Post a Comment